woensdag 14 mei 2014

Jaloezie, gij snodaard + give-away bij Spurrewubsie

Helaas, van naaien kwam hier de laatste tijd weinig in huis. Lesvoorbereidingen maken, de lessen in kwestie geven, een 18-maandertje met doorkomende tandjes en weinig slaap bij + 35°C waren de grote boosdoeners. Veel verder dan verlangend gesnuffel op pinterest en het knippen van 1 Harlequin-dress kwam ik niet. En bloglovin' volgen natuurlijk ...

Bij dat laatste kwam hij de voorbije weken de kop opsteken: de grote snoodaard genaamd jaloezie. Prachtige creaties zag ik voorbij komen in alle kleuren (en vormen) van de regenboog en ik werd er tegelijkertijd triest en vrolijk van. Want hoe doen jullie dat toch allemaal? Tig creaties per week en evenveel bijhorende blogpost ... de snoodaard ten top hier! Ik lees maar wat graag jullie tips en tricks ...

Maar niet getreurd. Mijn lessenreeks zit er bijna op, het regenseizoen is stilletjesaan aan het beginnen en tandje 5 en 6 (oh boy, er wachten ons nog veel slapeloze nachten) zitten er bijna helemaal door. Eindelijk tijd voor mijn creatieve ik.

Op het programma staat alvast het volgende: de geknipte harlequin in elkaar steken, een authentiek vintage jasje voor petite bout de chou en aan de slag gaan met het verzamelde recyclage-materiaal want het volgende (op basis van plastic flessen) zou ik toch graag eens uitproberen.


En wie weet waag ik me eindelijk eens aan een (voor mij) uitdagend naaiproject: het naaien van mijn eigen accessoires. Wij Spurrewubsie zag ik alvast een heel mooi exemplaartje. En goed nieuws voor ons allen: ze geeft er eentje weg. Zeker eens een kijkje nemen zou ik zeggen!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen