zaterdag 1 maart 2014

Cadeautjestijd

Deze morgen won ik via deze leuke webwinkel mooie haarspeldjes voor Petite Bout de Chou. Geen overbodige luxe, gezien haar (vaak wilde) alsmaar groeiende afro. Wat een fijne manier om de dag te starten. Zo fijn dat ik spontaan ook een cadeautje wil uitdelen. Petite Bout de Chou goes give-away, het is eens iets anders!

Wat valt er te winnen? Telkens één meter van deze twee heerlijke stofjes.
(Hier zie je welk jurkje ik zelf maakte met twee gelijkaardige stofjes)





Wat moet je ervoor doen? Heel simpel!
1) Word volger van mijn blog via de bloglovin-knop.
2) Vertel me welk upcycling-projectje jij nog wel leuk zou vinden. (Lees hier meer over mijn upcycling-plannen in Burkina Faso).

* Volger worden van deze facebookpagina ten voordele van ons project Naag Taaba in Burkina Faso, zorgt voor een extra kansje!


De winnaar wordt bekend gemaakt op zaterdag 8 maart. Internationale vrouwendag  ... geen mooiere dag om iemand gelukkig te maken.


Veel succes allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Ik ben je beginnen volgen en waag graag mijn kans met je wedstrijd :)
    Wat upcycling betreft, gebruik ik af en toe wel eens een snoeppapiertje om er een nieuw ritstasje mee te maken. Ik ben aan 't werken aan een tutorial in 't Nederlands, want die is nog nergens te vinden denk ik.
    Nog veel creatief plezier!
    Davina
    woohoobydavina.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waw, dat lijkt me leuk. Ik kijk alvast ut naar die tutorial want dit ga ik zeker ook eens uitproberen!

      Verwijderen
  2. plastieken zakjes om om te toveren tot een draagtas. ik doe graag mee voor de give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke stofjes!!! Ik zal ook mijn kans wagen en ik kan niet wachten op juwelen met niet-alledaagse materialen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog, ik ben je beginnen volgen!
    Een draagtas gemaakt met drankkartonnetjes vind ik een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou wel eens iets willen maken :met al mijn herbruikbare tassen. Er zitten vele mooie stevige tussen die mss een nieuw leven kunnen gebruiken ;)
    groetjes madebymazella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een volger bij! Ik vind het fijn kleine stukjes stof te recycleren in vlaggenlijnen. Zo schonk ik er recent eentje aan onze crèche. En als je geen kinders hebt, dan kan je ze altijd kado doen aan plaatselijke scholen, bibliotheek, jeugdverenigingen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik volg!! :-)

    Ik ben zelf erg van het 'recykleren' met kleding van de kringloop of oude kleding van mijzelf. Beter voor milieu en portemonnee :-)

    En haaraccessoires van oud plastic lijkt me wel eens leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog een volger bij! Mijn recycleer projecten beperken zich nog tot het maken van korte broeken uit de altijd veel te rap versleten jeans broeken van mijn zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. en ik werd zonet je 500ste volger op facebook. Dus een extra kansje erbij :). Of misschien wel 2 extra kansjes, want zo de 500 ste volger zijn op FB, is toch ook speciaal he :).

    BeantwoordenVerwijderen